ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Διευκρινιστικές απαντήσεις, αλλά και ερωτήσεις στον Δήμαρχο Άργους.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:54:00 π.μ. |
Από email αναγνώστη:

Κύριε, "Υπουργέ Μεταφορών, Οικονομικών, Εσωτερικών, Περιβάλοντος και Ενέργειας", κλπ. και ήρωα της Αρχαιότερης πόλης του Άργους, λαμβάνω την τιμή να κάνω και εγώ με τη σειρά μου κάποιες διευκρινιστικές απαντήσεις, αλλά και ερωτήσεις, έτσι απλά για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους:

1) Όταν ο Υφυπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης, πήρε την απόφαση και ανέθεσε το έργο της μεταφοράς του Φυσικού Αερίου στην Μεγαλόπολη, δεν "πήρε τα βουνά και τα λαγκάδια" για να χαράξει ο ίδιος την διαδρομή.

2) Την χάραξη της πορείας ανέλαβε ο Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), που είναι Δημόσια Επιχείρηση με ποσοστό 100% και υπάγεται στο Υφυπουργείο Ενέργειας, και όχι μία ιδιωτική εταιρεία, όπως την αποκαλείτε, για να δώσετε έμφαση στα γραφόμενά σας!

3) Η ΔΕΣΦΑ λοιπόν, έστειλε τις Τεχνικές της Υπηρεσίες και τους μελετητές της και σχεδίασαν 3 διαφορετικές χαράξεις πορείας του Αγωγού στο τμήμα του Άργους και πρότειναν την οικονομικότερη (πιθανόν) μελέτη στον Δήμο Άργους και την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αργολίδας για έγκριση το 2009 κάτι που ομόφωνα έγινε, πλήν ενός (Θεοδοσίου).

4) Ο κ. Μανιάτης, απο τη στιγμή που δόθηκε η έγκριση των Τοπικών αρμόδιων φορέων, θεώρησε ότι δεν προκύπτει κανένα θέμα με την διέλευση του Αγωγού απο το Άργος και έδωσε "πράσινο φώς" στην εκτέλεση του έργου.

5) Το 2011, με το άκουσμα ότι ο Αγωγός σύντομα φτάνει στο Άργος, "ξύπνησαν" και άρχισαν να την "ψάχνουν". Επι 2 χρόνια τί έκαναν;

6) Γιατί κ. Καμπόσο, προσπαθείτε να επιρρίψετε την αδράνεια όλων των Τοπικών Φορέων απο το 2009 μέχρι σήμερα στον κ. Μανιάτη;

7) Μέχρι πρόσφατα δεν υπήρξε καμμία αντίδραση πολιτών. Μόλις κάποιοι πολίτες αντέδρασαν, ο κ. Μανιάτης πήρε την πολιτική βούληση και κάλεσε στο γραφείο του, σε σύσκεψη όλους τους πολιτικούς και φορείς, για την εύρεση καλλίτερης λύσης. Κάτι ανάλογο δεν έγινε στην περίπτωση Βαρνάβα Αττικής, όπου χρειάστηκε η παρέμβαση 3 διμοιριών των μάτ για να ολοκληρωθεί το έργο.

8) Όταν αποχωρήσατε απο το γραφείο του υφυπουργού, ζητήσατε να αναλάβετε την υποχρέωση της νέας χάραξης. Οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου με την βοήθεια της Περιφέρειας. Πότε ζητήσατε την συνδρομή των τεχνικών υπηρεσιών της ΔΕΣΦΑ και σας τις αρνήθηκαν;

9) Έχετε υπολογίσει το επιπλέον κόστος που θα προκύψει απο την μετάθεση του Αγωγού σε νέα χάραξη για τον Δημόσιο Φορέα ΔΕΣΦΑ, και ποιό το κόστος που θα επωμισθούν μελλοντικά οι Αργολιδείς, που θα προστίθεται σε κάθε σύνδεση;

10) Υπάρχει περίπτωση να φτάσει ο Αγωγός απο τα Δερβενάκια μέχρι την Ανδρίτσα χωρίς να περάσει απο καποιες καλλιεργούμενες εκτάσεις;

11) Και τέλος, άν ο κ. Μανιάτης άλλαζε την πορεία του Αγωγού, θα το "έπαιζες" εσύ σήμερα "ήρωας";

12) Έχεις την εντύπωση κ. Καμπόσο, ότι αν ο κ. Μανιάτης δεν ήταν Αργείτης, θα άλλαζε η πορεία του Αγωγού;

13) Όσο για τα υπόλοιπα περι προαστιακού, σιδηροδρόμου και ΔΟΥ, δεν έχουν καμμία σχέση με τον Αγωγό. Γι' αυτά θα επανέλθω μια άλλη φορά, κ. Υπουργέ Μεταφορών και Οικονομικών!


Ένας Αργείτης

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ